Credite selectate pentru comparatie:
Mai mult decat atat, banca are in alte cateva zeci de unitati program redus de casierie, pe care il va adapta continuu, pe masura ce traficul va scadea si alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gama si mai larga de operatiuni cu numerar.
Directorul executiv, Monica Udrescu afirma intr-un comunicat de presa:“An de an, Raiffeisen Bank investeste sume considerabile pentru a asigura o experienta superioara clientilor sai prin serviciile oferite in unitatile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare si schimbari curajoase pentru folosirea operatiunilor “fara cash”, iar asta s-a intamplat nu doar in industria bancara. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face inca un pas spre incurajarea tranzactilor digitale. Vrem sa dam tuturor colegilor din agentiile fara casierie, posibilitatea de a dedica timp activitatilor cu valoare adaugata pentru clienti, cum sunt consilierea in vederea intelegerii tuturor functionalitatilor aplicatiilor noastre si a beneficiilor ofertei noastre de solutii financiare. In felul acesta, ne dorim ca, impreuna, sa construim parteneriate valoroase si durabile pe termen lung.”
La MFM se pot face urmatoarele operatiuni:
-Depunere si retragere de numerar, in lei, in si din conturile proprii;
-Plata ratelor (lei);
-Plata facturi utilitati;
-Depunere lei in contul tertilor (clienti Raiffeisen Bank);
-Operatiuni de schimb valutar (euro/USD in lei);
-Mini-extras de cont;
-Interogare sold;
-Schimbare PIN;
-Deblocare PIN(pentru cardurile Mastercard);
-Primire bani prin Western Union;