Urmează o perioadă de 9 luni, în care vedetele vor promova businessuri în care au încredere. Bucureştiul Întreprinzător este o inițiativă cu oameni cunoscuți care aleg branduri mai puțin cunoscute din Bucureşti. Și le oferă din celebritatea lor.
Lansat în iunie 2016, Bucureştiul Întreprinzător este o premieră în comunicarea băncilor din România, fiind o platformă online care prezintă oameni şi idei care au contribuit la transformarea capitalei în cel mai întreprinzător oraş din România. Pentru Banca Transilvania, acest program este încă un mod de a susține spiritul antreprenorial românesc, de a inspira alte persoane şi de a contribui la formarea unei comunități aparte: Bucureştiul Întreprinzător.
Prima etapă din Bucureştiul Întreprinzător a avut la bază recomandarea antreprenorilor: cei prezentați de programul Bucureştiul Întreprinzător au nominalizat alte idei îndrăznețe, precum: Pegas, Radio Guerrilla, 5 to go, Frufru, În Fața Blocului, Tea Tomescu, Orchestra Simfonică Bucureşti, Times New Roman, Pain Plaisir, Maison Dadoo sau Summer Well.
35% dintre IMM-urile înființate în Bucureşti şi Ilfov şi-au deschis contul de capital social la Banca Transilvania, iar volumul de credite acordate în perioada iulie 2016 – martie 2017, în prima etapă a programului, este cu 15% mai mare decât perioadă similară anterioară.
Etapa a doua a proiectului Bucureştiul Întreprinzător vine cu ceva nou, şi anume recomandarea vedetelor: celebritățile alese de Banca Transilvania în program desemnează câte un brand şi îl promovează.
Comunitatea Bucureştiul Întreprinzător de pe Facebook are peste 30.000 de fani.