Banca Transilvania aduce in premiera pe piata din Romania Social Banking Solution™, facilitate dezvoltata de compania PayKey (Israel), desemnata Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award. Cele doua companii ofera clientilor BT o solutie de social banking pentru a trimite si primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clientii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
Datorita Social Banking Solution™, clientii bancii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza urmatoarele operatiuni in timp ce folosesc oricare dintre aplicatiile de mesagerie ale social media:
- trimitere de bani (lei; euro) catre persoanele din agenda telefonului (intre clienti BT);
- solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (intre clienti BT);
- verificarea soldurilor pentru cardurile adaugate in BT Pay.
Butonul BT Pay va aparea pe ecranul telefonului dupa ce este instalata tastatura BT Pay – fie din setarile telefonului, sectiunea Tastaturi, fie direct din aplicatia cu acelasi nume BT.
Pentru clientii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS optiunea de verificare sold si transfer de bani va fi disponibila din iMessage, activand extensia BT Pay disponibila in aplicatie.
Transferul de bani de pe cardurile de debit si verificarea soldului este fara comision.
Daca transferul are loc intre persoane care au card BT Mastercard Direct in valuta, transferul poate fi si in euro.
BT ofera alternative de plata contactless, prin colectia BT Pay, care cuprinde urmatoarele accesorii: ceas, bratara, sticker, aplicatia cu acelasi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay si, de acum inainte, tastatura/extensia BT Pay.
Aducerea in Romania a acestui serviciu inseamna pentru clientii Bancii Transilvania un mod facil si prietenos de a trimite si solicita bani prin telefon.