Peste 75% din tranzactiile de cumparaturi ale clientilor Bancii Transilvania in Romania sunt tranzactii contactless cu cardul, telefonul si cu accesoriile BT Pay. Volumul platilor contactless efectuate de clientii BT s-a dublat fata de perioada similara a anului trecut, trend sustinut inclusiv de noile modalitati de plata, cum sunt: wallet-ul BT Pay, Apple Pay, respectiv prin smartwatch – Fitbit Pay si Garmin Pay.
Datorita investitiilor Bancii Transilvania in solutii digitale, clientii au la dispozitie o serie de optiuni pentru gestionarea cardurilor: BT24 Internet Banking & Mobile Banking, BT Pay, BT Visual Help sau cu ajutorul chatbotului Livia, prin Facebook sau Skype.
BT Pay, 2.000 de descarcari/zi
• Numarul platilor cu telefonul, prin BT Pay, s-a dublat in prima jumatate a anului.
• Peste 300.000 de clienti au pe telefon BT Pay, dublu fata de decembrie 2018.
• +170% este cresterea numarului de transferuri din BT Pay catre utilizatorii BT Pay pe baza numarului de telefon din lista de contacte, respectiv prin IBAN catre clientii altor banci (iunie a.c. vs decembrie 2018).
• Aplicatia, lansata in ianuarie 2018 pe ambele sisteme de operare Android si iOS, permite clientilor BT adaugarea oricarui card emis de banca.
• Plata cu telefonul este disponibila pentru clientii Bancii Transilvania pe ambele sisteme de operare: din iunie a.c. inclusiv posesorii de iPhone pot plati cu telefonul, prin adaugarea cardurilor digitale in Apple Pay.
• Pe langa plata la comercianti, BT Pay are urmatoarele facilitati: transfer de bani; gestionarea non-stop a banilor si cardurilor (verificare sold, istoric tranzactii, setare limite, blocare/deblocare carduri, plata automata a sumelor obligatorii pe cardurile de credit etc).
Banca Transilvania este singura banca din Romania care ofera, prin colectia BT Pay, o serie de alternative de plata contactless, de tip wearables: ceas, bratara, sticker, aplicatia BT Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay si tastatura/extensia BT Pay.