Credite selectate pentru comparatie:
Banca Transilvania amana ratele la credite si clientilor afectati de coronavirus care au ratele neplatite, dar nu mai vechi de 1 martie, de aceasta amanare pot beneficia doar cei care sunt la zi cu plata ratelor, in momentul trimiterii cererii de amanare.
Banca Transilvania publica noul program pentru clientii fideli, in aceasta perioada grea, venind cu o masura suplimentara.Programul nou modifica programul care deja este în derulare.
Masurile noi adoptate de Banca Transilvania sunt urmatoarele:
-Banca Transilvania ofera clientilor afectati posibilitatea de intarziere a ratelor pentru maxim 9 luni, pana la finalul anului 31.12.2020;
-perioada de creditare va fi amanata cu o perioadă egală cu durata suspendarii obligatiilor de plata;
-creditele cu garantii imobiliare, dobanda acumulată in perioada de intarziere va fi recuperata in maxim 60 de luni, iar suma astfel nu va fi purtatoare de dobândă, conform Ordonanţei de urgenţă;
-pentru creditele de nevoi personale, dobanzile accumulate sunt impartite in mod esalonat pana la finalul noii maturitati a creditului, pentru aceste sume nu se aplica dobanda;
Mai mult decat atat, Banca Transilvaniei va adopta in paralel un program propriu, pentru clientii care nu se incadreaza in prevederile OUG si care nu au restante mai vechi de 1 martie a.c., dar nu le-au putut achita din cauza faptului ca au fost afectati de acest virus.
De asemenea, banca menţine perioada de graţie oferita la cardurile de credit, pana la 25 mai a.c., aşa cum a fost anunţat în 14 martie a.c..
Cum trebuie sa procedeze clientii :
-pentru a beneficia de masurile BT, clientii trebuie sa depuna o solicitare în decurs de cel mult 45 de zile de la data intrării în vigoare a Ordonanţei de Urgenţă (30 martie a.c.),mai exact pana pe 14 mai.
-clientii bancii care au apelat deja la o forma de susţinere BT, pot sa ceara o amanarea in baza Ordonantei, astfel li se va satisface nevoia curenta si vor fi adaugati in noul program cu data noii cereri.
Cum pot solicita clientii amanarea ratelor:
-pe siteul BT;
-prin aplicaţia BT Visual Help (apel la 0264 30 80 00 – accesarea linkului primit prin SMS - accesarea aplicaţiei/opţiune amânare rate), după care clienţii sunt contactaţi telefonic de bancă.
Telefonic, la 0264 30 80 28 (echipa Customer Care BT).