Clientii Bancii Transilvania au la dispozitie 10 optiuni de self-banking pentru principalele operatiuni bancare. Gestionarea banilor se poate face prin aplicatii, internet banking, mobile banking, chatboti si bancomate multifunctionale.
19.08.2019
Toate acestea simplifica relatia cu banca atat pentru persoanele fizice, cat si pentru companii.
Clientii BT prefera tot mai mult telefonul pentru self-banking. Cele 10 optiuni de self-banking BT sunt urmatoarele: walletul BT Pay, Apple Pay, tastatura/extensia BT Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay; BT24 Internet Banking si Mobile Banking, aplicatia BT Visual Help; chatbotii Livia si Raul, respectiv bancomatele multifunctionale. De asemenea, prin siteul BT se poate aplica pentru creditul online de nevoi personale si deschidere de cont online, iar antreprenorii, pentru servicii precum CIP online si cecuri/bilete la ordin online. Preferinta pentru self-banking BT este in crestere:
• Walletul BT Pay: peste 300.000 de utilizatori, dublu fata de decembrie 2018. +170% este cresterea numarului de transferuri din BT Pay catre utilizatorii BT Pay pe baza numarului de telefon din lista de contacte, respectiv prin IBAN catre clientii altor banci (iunie a.c. vs decembrie 2018). Numarul platilor cu BT Pay s-a dublat in prima jumatate a anului.
• Apple Pay: peste 50.000 de carduri BT in Apple Pay, din iunie a.c.
• BT Visual Help: peste 20.000 de actiuni privind cardurile BT, incepand cu luna martie a.c. Cea mai utilizata optiune de self-banking prin aceasta aplicatie este modificarea limitelor de tranzactionare cu cardul.
• Aproape 10 milioane de tranzactii au fost facute prin BT24 Internet Banking (+18%), respectiv 2,6 milioane (+83%) prin BT24 Mobile Banking, in primele sase luni ale anului.
• Volumul tranzactiilor in lei prin Internet Banking este +28%, iar prin Mobile Banking +62% in iunie 2019 fata de aceeasi perioada a anului trecut.
• Peste 1,2 milioane de persoane folosesc BT24 Internet Banking, +20% (iunie 2019 vs iunie 2018); BT24 Mobile Banking are 750.000 de utilizatori, +60% (iunie 2019 vs iunie 2018).
• Bancomate multifunctionale: +35% numarul de tranzactii efectuate in iunie a.c. fata de decembrie 2018.
• Aproape 2 milioane de mesaje (raspunsuri) s-au trimis in prima jumatate a anului prin chatbotul Livia clientilor persoane fizice si aproape 70.000 prin chatbotul Raul clientilor companii.
Cele mai multe operatiuni bancare realizate de clientii Bancii Transilvania prin self-banking sunt urmatoarele: transfer de bani, plata facturilor, schimb valutar, verificarea soldului, modificarea limitelor de tranzactionare pe carduri, blocarea sau reemiterea cardului, verificarea tranzactiilor si personalizarea PIN-ului.
Banca Transilvania ofera clientilor asistenta pentru self-banking inclusiv prin intermediul echipei Contact Center & Customer Care, 24h/24, prin telefon (0264.30.80.28), email ([email protected]) si, in curand, prin chat video si scris.