Banca Transilvania lanseaza un Chatbot pentru antreprenori
Clientii micro-companii, IMM si Corporate ai Bancii Transilvania au la dispozitie, incepand de azi, un nou mod de a interactiona online cu banca, prin Robotul Raul.
06.08.2018
Robotul Raul ofera antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul si soldul contului curent in lei sau in alte valute; sumele de plata aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR, respectiv informatii despre pachetul nelimitat in reteaua BT si extraoptiunile acestuia. Confidentialitatea informatiilor este asigurata de cele doua coduri care trebuie specificate de clienti la inceputul conversatiei cu Robotul Raul, si anume codul unic de identificare si cel primit prin telefon.
Acestia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger si Skype, informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le au la BT. Banca Transilvania faciliteaza astfel accesul clientilor la informatii in timp real.
Acesta este al doilea chatbot al Bancii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicarii cu clientii persoane fizice. In medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de raspunsuri/luna in acest an clientilor bancii si ai companiei BT Direct. Ambele lansari reprezinta premiere in comunicarea bancilor din Romania si sunt un pas inainte pentru oferirea unor experiente pozitive clientilor.