Credite selectate pentru comparatie:
Prin intermediul acestui program ,clientii pot dialoga cu un asistent virtual,se acceseaza site-ul bancii si se deschide fereastra de dialog din homepage. Chatbotul este unul dintre proiectele digitale care fost dezvoltat in-house de echipele BT Digital (Chatbots & Machine Learning), UI & UX, Customer Care & Call Center şi Marketing, Comunicare & PR, folosind platforma oferită de Drudit, partenerul Bancii Transilvania de aproape doi ani. Acest proiect este prioritar in momentul de fata .Intrebarea este ce pot afla clientii de la acest chatbot?
Clientii pot afla de la chatbot:
•Statusul solicitării pentru amanarea ratelor pentru clientii care au aplicat cu ceva timp in urma;
•Pasii necesari pentru a aplica online pentru amanarea ratelor;
•Ce presupune amanarea ratelor;
•Dobanzi, comisioane, asigurari asociate creditelor;
•Conditiile care trebuie indeplinite pentru a beneficia de facilitate;
•Cum se poate renunţa la amanarea ratelor.
Personalitatea chatbotului Ino
Ino vine de la inovaţie, de la focusul BT pe digital banking pentru a veni in mod permanent cu solutii utile de banking online pentru clienti. Ino comunica exclusiv prin chat, 24h/24, iar in această perioada este de ajutor clientilor care doresc sa isi amane ratele creditelor.
Echipa are 5 chatboti:: Livia (pentru clienţii persoane fizice, prin Facebook Messenger, Skype şi telefon), Raul (pentru clienţii companii, prin Facebook Messenger sau Skype), Dave (asistent online pentru echipa BT helpdesk), AIDA (asistent pentru echipa băncii, pentru subiecte legate de resurse umane),dar de acum inainte, inclusiv Ino.