Banca Transilvania ajuta clientii cu informatii despre amanarea ratelor - Stiri financiare - VreauCredit.ro
Comparatie

Credite selectate pentru comparatie:

Mergi la comparatie

Banca Transilvania ajuta clientii cu informatii despre amanarea ratelor

Clientii care au nevoie de informatii suplimentare in vederea amanarii ratelor,Banca Transilvania vine in ajutorul lor cu un canal suplimentar de comunicare chatbotul Ino.

30.04.2020


Prin intermediul acestui program ,clientii pot dialoga cu un asistent virtual,se acceseaza site-ul bancii si se deschide fereastra de dialog din homepage. Chatbotul este unul dintre proiectele digitale care fost dezvoltat in-house de echipele BT Digital (Chatbots & Machine Learning), UI & UX, Customer Care & Call Center şi Marketing, Comunicare & PR, folosind platforma oferită de Drudit, partenerul Bancii Transilvania de aproape doi ani. Acest proiect este prioritar in momentul de fata .Intrebarea este ce pot afla clientii de la acest chatbot?

Clientii pot afla de la chatbot:  

•Statusul solicitării pentru amanarea ratelor pentru clientii care au aplicat cu ceva timp in urma;

•Pasii necesari pentru a aplica online pentru amanarea ratelor;

•Ce presupune amanarea ratelor;

•Dobanzi, comisioane, asigurari asociate creditelor;

•Conditiile care trebuie indeplinite pentru a beneficia de facilitate;

•Cum se poate renunţa la amanarea ratelor.

Personalitatea chatbotului Ino

Ino vine de la inovaţie, de la focusul BT pe digital banking pentru a veni in mod permanent cu solutii utile de banking online pentru clienti. Ino comunica exclusiv prin chat, 24h/24, iar in această perioada este de ajutor clientilor care doresc sa isi amane ratele creditelor. 

Echipa  are 5 chatboti:: Livia (pentru clienţii persoane fizice, prin Facebook Messenger, Skype şi telefon), Raul (pentru clienţii companii, prin Facebook Messenger sau Skype), Dave (asistent online pentru echipa BT helpdesk), AIDA (asistent pentru echipa băncii, pentru subiecte legate de resurse umane),dar de acum inainte, inclusiv Ino.