Banca Transilvania a lansat Un Mai Muncitoresc - o campanie de shopping bancar - Stiri financiare - VreauCredit.ro
Comparatie

Credite selectate pentru comparatie:

Mergi la comparatie

Banca Transilvania a lansat Un Mai Muncitoresc - o campanie de shopping bancar

Banca Transilvania a lansat Un Mai Muncitoresc - o noua campanie de shopping bancar, in tema cu 1 Mai.
04.05.2015
Campania Un Mai Muncitoresc aduce clienţilor, timp de o lună, avantaje la o parte din produsele şi serviciile BT: credite, carduri, depozite, produse de asigurare, Internet Banking şi Mobile Banking, operaţiuni bancare etc. Oferta este adresată atât persoanelor fizice, cât şi companiilor.

Campania se derulează în perioada 1 – 31 mai 2015, iar produsele cuprinse în ofertă pot fi accesate atât online, pe siteul www.unmaimuncitoresc.ro, cât şi în sediile BT.

In cadrul campaniei Un Mai Muncitoresc:
- creditele de nevoi personale cu dobândă fixă Practic BT au dobândă redusă, cuprinsă între 9% şi 10%;
- BT24 Internet Banking şi Mobile Banking este gratuit pentru o perioadă de 6 luni;
- emiterea cardului de cumpărături STAR este gratuită, iar la prima tranzacţie cu acesta se primesc 50 de puncte de loialitate, echivalente a 50 de lei.
- persoanele care aleg asigurarea de viață Aegon vor avea două luni de gratuitate la prima de asigurare,
- clienții care aleg BT Trade vor beneficia de gratuitate la tranzacționare timp de 3 luni.

“Noua campanie a fost inspirată de succesul evenimentelor de shopping bancar lansate până acum de Banca Transilvania, şi anume Bank Friday şi DragoBT. În luna mai, Banca Transilvania - Banca Oamenilor Întreprinzători devine Banca Oamenilor Muncitori, aşa încât îi aşteptăm la banca noastră, fie online, fie în sediile din toată ţara pe toţi cei care doresc o experienţă nouă în colaborarea cu banca“ - Sergiu Mircea, Director Marketing & Segmente şi Produse Retail, Banca Transilvania