Banca Transilvania ramane alaturi de clientii sai,astfel incat exista posibilitatea reducerii ratelor pana la 3 luni.
17.03.2020
Bancile joaca un rol important in propagarea comportamentelor responsabile din punct de vedere social,dar si economic.
Clientii care au dificultati in ceea ce priveste plata ratelor,fie de natura medicala, carantina, izolare, fie din cauza situatiei economico-financiare sunt sfatuiti să contacteze banca pentru identificarea solutiei potrivite. Aceste facilitati sunt aplicate la solicitarea clientilor aflati in impas, prin apelarea echipei Customer Care, disponibilă 24h/24 la numărul de telefon 0264 308 080.
Din punct de vedere operaţional, aplicarea soluţiilor de amânare prevăd prelungirea perioadei de creditare,costul suplimentar fiind zero.Exista in o exceptie,creditul Prima Casa,unde amanarea inseamna redistribuirea ratelor lunare amanate pe perioada ramasa de creditare, in contextul actual al legislatiei.
Banca Transilvania elimina deplasarea clientilor la banca,mai mult decat atat prelungeste si perioada de gratie pentru clientii care detin carduri de credit.Perioada se prelungeste pana pe 25 mai, neavand nicio obligatie de plata in lunile ce urmeaza. Acelasi lucru se intampla si pentru clientii cu crediteimobiliare,Banca Transilvaniasolicita si amanarea acestora.